Discipline de Lider

După un secol de descoperiri incredibile, medicina a devenit arta de a manageria o complexitate extremă – și un test dacă o asemenea complexitate poate fi cu adevărat stăpânită cu expertiză umană. Gawande, Atul. The Checklist Manifesto: How to Get Things Right. New York: Metropolitan Books, 2010.

Nu mai este timp pentru dialog și nici pentru reflecție.
Această complexitate apăsătoare a detaliilor cunoașterii științifice și tehnologice duce adesea la ignorarea ansamblului organizațiilor și a binelui pe care acestea îl produc de fapt. Ameliorarea bolii, întârzierea îmbătrânirii și a morții oamenilor, rezultatele care contează cu adevărat pentru pacient, sunt singura măsură a performanței în Industria Sănătății.

Disciplinele de Lider nu au legatură cu Titlul profesional. Reprezintă decizia personală de a face parte din soluție și nu din problemă. Curiozitatea de a considera cu atenție și respect perspectivele tuturor oamenilor implicați și consecințele sistemului în ansamblu.

Workshop-urile în direct sau înregistrate sunt accesibile partenerilor Ethys pe bază de abonament, pe PC, tabletă sau smartphone, de oriunde există o conexiune internet și oricând se poate ca aceștia să aloce o oră pentru învațare prin dialog și reflecție. Învățarea este bazata pe științe comportamentale și pe teoria sistemelor dinamice și este disponibilă la nevoie, adaptată situației și priorităților.

Ethys Online conține 60 de ore de învățare modernă despre abilitățile liderilor, pentru profesioniștii* de elită care uneori se simt singuri sau blocați în contexte dificile. Oferă acces la un spațiu virtual pentru o conversație structurată pe studii de caz concrete. Participanții vor exersa competențe noi de coaching executiv și management al oamenilor, și se vor sprijini reciproc pentru crearea de soluții.

După un secol de descoperiri incredibile, medicina a devenit arta de a manageria o complexitate extremă – și un test dacă o asemenea complexitate poate fi cu adevărat stăpânită cu expertiză umană. Gawande, Atul. The Checklist Manifesto: How to Get Things Right. New York: Metropolitan Books, 2010.

Nu mai este timp pentru dialog și nici pentru reflecție.
Complexitatea extremă a cunoașterii științifice, tehnologice și biotehnologice forțează profesioniștii să ignore ansamblul sistemelor dinamice umane în care muncesc dar care sunt concepute să genereze rezultate – ameliorarea bolii, întârzierea îmbătrânirii și a morții.

Comportamentele de Lider nu au legatură cu Titlul profesional. Reprezintă decizia personală de a face parte din soluție si nu din problemă. Curiozitatea de a considera cu atenție si respect perspectivele tuturor oamenilor implicați, si a sistemului în ansamblu.

Workshop-urile în direct sau înregistrate sunt accesibile partenerilor Ethys pe bază de abonament, pe PC, tabletă sau smartphone, de oriunde există o conexiune internet și oricând se poate ca aceștia să aloce o oră pentru învațare prin dialog și reflecție. Învățarea este bazata pe științe comportamentale și pe teoria sistemelor dinamice și este disponibilă la nevoie, adaptată situației și priorităților.

Ethys On-line conține 60 de ore de învățare modernă despre abilitățile liderilor, pentru profesioniștii* de elită care uneori se simt singuri sau blocați în contexte dificile. Oferă acces la un spațiu virtual pentru o conversație structurată pe studii de caz concrete din complicata industrie a sănătății. Participanții vor exersa competențe de coaching executiv și management al oamenilor, și se vor sprijini reciproc pentru crearea de soluții.

Neuroștiințele au dovedit recent cu ajutorul studiilor RMN funcțional, ceea ce omenirea știa încă din antichitate de la filozofii stoici. Emoția oamenilor, care apare la un stimul din mediu, nu este generată de stimulul în sine. Emoția este generată de judecata fiecăruia, bazată pe raționalitate, asupra stimulului respectiv.
Teoretic în orice situație, un lider poate exersa disciplina de a acționa rațional și puterea de a controla consecințele acțiunilor sale.

* Profesionisti: Angajati cu sau fara autoritate manageriala dar cu status inalt in organizatie datorita cunoasterii si/sau aptitudinilor pe care acestia le poseda. De la nivel de incepator pana la profesionistii seniori, acesti angajati sunt experti in domeniul lor de activitate si au un nivel inalt de educatie. ©2013 HOGAN A SSESSMENT S YST E M S , I N C .