Discipline de Lider în medicină & tech

Educație în “Leadership coaching” bazat pe Respect Profund

După un secol de descoperiri incredibile, medicina a devenit arta de a manageria o complexitate extremă – și un test dacă o asemenea complexitate poate fi cu adevărat stăpânită cu expertiză umană. Gawande, Atul. The Checklist Manifesto: How to Get Things Right. New York: Metropolitan Books, 2010. 

VIZIUNEA Ethys

Medicina este deopotrivă despre alinarea suferinței oamenilor bolnavi sau îmbătrânind sau murind și este despre un alt fel de suferință, suferința organizațională și sistemică a profesioniștilor. Educația pentru coaching a experților cu redefinirea conceptelor de șef, intervenție terapeutică sau digitalizare poate transforma industria sănătății dintr-o industrie a cunoașterii, tehnologiei și statusului într-o adevărată industrie a îngrijirii oamenilor, pentru o calitate mai bună a vieții la care aceștia speră. Disciplinele de coaching pot fi resursa profesională de echilibru și transformare pentru sine, grup, și pentru pacienți.

 Viziunea noastră este că mentalitatea și comportamentele esențiale de coaching, inspirate de cadrul definit de Federația Internațională de Coaching, vor recentra medicina de pe drama profesională sistemică pe drama și speranțele oamenilor pe care îi servește. Disciplinele esențiale de coaching vor împuternici profesioniștii pentru a depăși capcana cunoașterii științifice vaste dar fragmentate, a celor mai noi tehnologii și a ierarhiilor profesionale. Prin stăpânirea și utilizarea înțeleaptă a tehnologiei și științei, inclusiv a științelor cognitiv comportamentale, ar deveni posibil ca, până la urmă, industria sănătății să își îndeplinească promisiunile.

Simona Rednic Prof Phd MD Medical & scientific advisor

Simona Rednic este medic primar reumatolog si medicina interna, profesor universitar la UMF Iuliu Hatieganu din Cluj și președinte al

Iulia Deac ACC DiplMgm MD Program designer&facilitator

Iulia Deac a fondat Ethys Scientific și programul de educație pentru Lideri în medicină & tech ” Coaching executiv bazat

Ioan Nicuț MCC Mentor coach&Director of education

Ioan Nicuț este certificat de către Federația Internațională de Coaching ca și coach profesionist de nivel Master și este pregătit de

Disciplinele de Lider nu au legatură cu titlul profesional și nici cu nivelul cunoștințelor științifice sau tehnice. Reprezintă decizia personală de a face parte din soluție și nu din problemă, în special în timpul schimbărilor, crizelor, incertitudinii. Reprezintă curiozitatea de a considera cu atenție și respect perspectivele tuturor oamenilor implicați și de a înțelege sistemul în ansamblu.

Workshop-urile în direct sau înregistrate au durata de o oră și jumătate și sunt accesibile Partenerilor Ethys pe bază de abonament, pe PC, tabletă sau smartphone, de oriunde există o conexiune internet. Învățarea este bazata pe dialog, reflecție și coaching de grup și este disponibilă la nevoie, adaptată situației și priorităților. Conținutul este aplicat la situații profesionale concrete, este bazat pe dovezi, inspirat de științe comportamentale,  neuroștiințe, teoria sistemelor dinamice, și teoria rațional emotivă și comportamentală.

Ethys Online conține 60 de ore de învățare modernă despre competența liderilor de a alege comportamentul optim. Se adresează profesioniștilor* de elită care uneori se simt singuri sau blocați în contexte dificile. Oferă acces la un spațiu virtual pentru o conversație structurată pe studii de caz concrete. Participanții vor exersa competențe noi de coaching executiv și management al oamenilor, și se vor sprijini reciproc pentru crearea de soluții.

După un secol de descoperiri incredibile, medicina a devenit arta de a manageria o complexitate extremă – și un test dacă o asemenea complexitate poate fi cu adevărat stăpânită cu expertiză umană. Gawande, Atul. The Checklist Manifesto: How to Get Things Right. New York: Metropolitan Books, 2010.

Nu mai este timp pentru dialog și nici pentru reflecție.
Complexitatea extremă a cunoașterii științifice, tehnologice și biotehnologice forțează profesioniștii să ignore ansamblul sistemelor dinamice umane în care muncesc dar care sunt concepute să genereze rezultate – ameliorarea bolii, întârzierea îmbătrânirii și a morții.

Comportamentele de Lider nu au legatură cu Titlul profesional. Reprezintă decizia personală de a face parte din soluție si nu din problemă. Curiozitatea de a considera cu atenție si respect perspectivele tuturor oamenilor implicați, si a sistemului în ansamblu.

Workshop-urile în direct sau înregistrate sunt accesibile partenerilor Ethys pe bază de abonament, pe PC, tabletă sau smartphone, de oriunde există o conexiune internet și oricând se poate ca aceștia să aloce o oră pentru învațare prin dialog și reflecție. Învățarea este bazata pe științe comportamentale și pe teoria sistemelor dinamice și este disponibilă la nevoie, adaptată situației și priorităților.

Ethys On-line conține 60 de ore de învățare modernă despre abilitățile liderilor, pentru profesioniștii* de elită care uneori se simt singuri sau blocați în contexte dificile. Oferă acces la un spațiu virtual pentru o conversație structurată pe studii de caz concrete din complicata industrie a sănătății. Participanții vor exersa competențe de coaching executiv și management al oamenilor, și se vor sprijini reciproc pentru crearea de soluții.

Neuroștiințele au dovedit recent cu ajutorul studiilor RMN funcțional, ceea ce omenirea știa încă din antichitate de la filozofii stoici. Emoția oamenilor, care apare la un stimul din mediu, nu este generată de stimulul în sine. Emoția este generată de judecata fiecăruia asupra stimulului respectiv.
Un lider poate exersa disciplina de a acționa rațional și puterea de a influența și de a răspunde de consecințele acțiunilor sale.

* Profesionisti: Angajati cu sau fara autoritate manageriala dar cu status inalt in organizatie datorita cunoasterii si/sau aptitudinilor pe care acestia le poseda. De la nivel de incepator pana la profesionistii seniori, acesti angajati sunt experti in domeniul lor de activitate si au un nivel inalt de educatie. ©2013 HOGAN A SSESSMENT S YST E M S , I N C .